Windfjord Rabbitwedstrijd 1 oktober 2022

Volle bak vandaag, 13 flights. Natuurlijk heeft de organisatie dit ook onder controle. Waar de organisatie deze keer geen controle over had was het weer. Normaliter een goede vriend van de Rabbitwedstrijd was het dit keer op sommige momenten best wel nat. Schuilen onder bomen en paraplu’s was toch echt wel af en toe nodig. De putter van Fokke wilde vanwege de regen zelfs niet verder en bleef schuilen onder de bomen bij hole 8. Al teruggevonden Fokke?

Het weer had ook zijn beslag op het spel. Greens die deels onder water liepen helpen niet om echt mooie scores te halen. Nadat alle scores opgeteld waren konden de prijzen worden uitgereikt.

De longest lag op hole 4. Mirjam had de longest bij de dames. Erik had de longest bij de heren. Er was een birdie voor Harrie op hole 7. De second neary (sneary ?) op hole 9 was er voor Mark.
3e prijs was er voor Jan Brouwer met 18 punten. (Zijn 2e Rabbit wedstrijd)~. 2e prijs was er voor Erik Brands met 19 punten. 1e prijs was er net als vorige keer voor Sake Porte ook met 19 punten
Ondanks het met flarden slechte weer, scheen voor iedereen de zon toen we naar huis gingen.

Dank aan de organisatie, een geoliede machine die dit maar weer altijd voor elkaar krijgt. Dank aan de mentoren, die met hun kennis en ervaring, goede tips geven en ons helpen om betere golfers te worden. Dank aan alle spelers, elkaar wat leren kennen via deze Rabbit wedstrijden is , voor mij in ieder geval, een belangrijk onderdeel.

Op naar de volgende en laatste Rabbitwedstrijd van het seizoen. 12 November om 12:00. Hier worden ook de hoofdprijzen van het Windfjord Rabbit Competitie seizoen uitgereikt aan de beste spelers over de gehele competitie.

Ik ben erbij!

Erik Brands