Hof van de Koning wordt sponsor van de seniorenochtend

20 april jongstleden was er ‘als vanouds’ een seniorenochtend. Uiteraard was er een grote belangsteling voor deze wedstrijd qua aantal deelnemers. Na afloop werd tijdens de prijsuitreiking door de voorzitter van de sponsorcommissie (en tevens fervent deelnemer van de seniorenochtend) bekend gemaakt dat Restaurant ‘Hof van de Koning’ een driejarig sponsorcontract heeft gesloten met de seniorencommissie van GC Heidemeer!

Mevrouw Christel Koning, eigenaresse van dit overheerlijke restaurant in Heerenveen kwam in hoogst eigen persoon samen met de voorzitter van de sponsorcommissie de sponsorverbintenis bekrachtigen. Christel gaf aan dat ze deze sportieve en enthousiaste ‘golden oldies’ een warm hart toedraagt en daarom graag voor 3 jaar sponsor van deze wedstrijdcompetitie wordt waar op het scherpst van de snede gestreden wordt en natuurlijk na afloop de gezelligheid voorop staat, waarbij culinaire aspecten van de gezelligheid natuurlijk nooit ontbreken! Wij van GC Heidemeer en de sponsorcommissie in het bijzonder zijn natuurlijk zeer verheugd dat Restaurant Hof van de Koning ‘ons’ gaat sponsoren!

Uiteraard zijn er foto’s gemaakt door onze onvolprezen ‘hoffotograaf’ Cor Pot. De foto’s kunt u bekijken via deze link.

U begrijpt dat de prijsuitreiking door deze heuglijke mededeling extra inkleuring verkreeg. De winnaars van de dag (Koosje Zeeders en Harrie Schriemer) ontvingen uit de handen van Christel een fraaie dinerbon. Het is deze bourgondiers van harte gegund!

Namens de sponsorcommissie
Hans Boekhoven