17-10-2020: Windfjord Last Chance wedstrijd

De weergoden waren de baan al een week goed gezind en op zaterdag zelfs nog meer. Een heerlijke zonnige herfstdag en een baan die alweer aardig goed opgedroogd was. Mooier kun je het niet krijgen!

Hoewel het clubhuis door de nieuwe Corona maatregelen slechts geopend was voor afhaal, kregen we allemaal voor aanvang van de wedstrijd een lekker kopje koffie en na de eerste 9 holes werden we ook nog verwend met een heerlijke hartige versnapering terwijl we netjes 1,5 meter afstand hielden.

Ik mocht de baan in met Jelle Russchen en Geert Bruinsma, een heel gezellige flight. Geert speelde zijn eerste wedstrijd en moest meteen van hcp 36 spelen. Hij bracht het er heel goed vanaf en had 23 stableford punten. De eerste 9 ging voor ons heel goed, de 2e 9 leverde echter wat meer problemen op.

Helaas kon er na afloop niet gezellig geborreld worden op het terras en kon er ook geen prijsuitreiking plaatsvinden. Jammer, maar ik denk dat we allemaal blij zijn dat we de baan nog in mogen.
Maaike nam ‘s avonds telefonisch contact op met de winnaars en nodigde hen voor de volgende dag uit om een mooie trui in ontvangst te nemen.

Heel veel dank aan de sponsor Windfjord voor de gezellige wedstrijd en het ter beschikking stellen van de mooie truien.

Uitslag: Winnaar heren: Hendrik Bruinsma 40 punten
Winnaar dames: Frédy Damm 35 punten

Arjen Miedema speelde een prachtige ronde van bruto 69 slagen! En maakte daardoor ook 40 punten. Hendrik had echter een betere score op de laatste 9 holes en werd dus winnaar.