Volbeda First Chance wedstrijd 30-03-2024

Allereerst de wedstrijdleiding bedankt voor de top organisatie. De hele dag verliep soepeltjes en bij binnen komst hadden we lekkere warme nacho’s die de innerlijke mens weer vulde. Daarbij ook mijn flightgenoten Harry Agricola en Albert Kool voor een hele gezellige middag.

En de Steun door de baan van vooral Albert die zegt op hole 3: ‘aan de kant heren (de flight van hole 6), want Ruben kan de bal nog wel eens shanken als hij de vlag aanvalt!” Wat ook gebeurde… Met het grootste geluk ter wereld raakte ik het rode paaltje op 3 en de bal pardoes weer terug kwam in de baan. De heren lagen natuurlijk met z’n allen in de een deuk!

Daarbij ook de felicitaties aan de de nummer 2 Arjen Miedema die eigenlijk gewoon veel beter liep. De baan level maar door zijn handicap het gewoon lijkt of hij goed liep maar natuurlijk een hele knappe ronde loopt en natuurlijk Tine Hollander met de 3de plaats!

En nu zie ik u denken wat een gekke opening zin: “een leuke avond”, maar als je dan thuis komt met een heel mooi groot boeket bloemen en je moeders de vrouw ziet glimlachen: dan heeft u een leuke avond. Dus Volbeda Flower Farm, meer dan bedankt voor het sponsoren van deze superleuke prijs en een top avond.

Hopelijk zijn jullie volgend jaar weer van de partij. Nog veel golf plezier gewenst aan iedereen!

Groeten

Ruben Dijkstra