Clubkampioenschappen greensome 2022 (dames)

Op zaterdag 10 september gingen we met 4 damesflights de strijd aan voor het kampioenschap. Het was prachtig golfweer dus dat zat mee. Alle dames gingen met goede moed van start.

Na een spannende strijd gingen de volgende flights door naar de halve finale: Marije/Marjan tegen Carmen /Haitske en Roelie/ Digna tegen Fredy en Hanneke. Dit waren twee spannende en leuke partijen. Er werd hard gestreden voor een finale plaats. De finale ging tussen Carmen/Haitske – Fredy / Hanneke. Het was een leuke, gezellige partij! Wij feliciteren Carmen en Haitske met de tweede plaats en wij waren wel happy met de overwinning. Jammer dat de flight Carin/ Margriet moest uitvallen. Wedstrijd commissie, horeca en green keepers bedankt! Ook feliciteren wij natuurlijk Daan en Robin met hun overwinning!

Fredy en Hanneke