Finale Meester Miedema Wintercompetitie 2024

Zondag ochtend 24 maart de laatste wedstrijddag van de wintercompetitie alweer. Na een hele reeks van zondagen onder wisselende weersomstandigheden mocht ik met Jeroen & Jelle in de laatste flight starten. Het was een koude winderige en natte dag, waar we het tijdens de ronde gelukkig wel droog hebben gehouden.

Zoals Jeroen al vermelde voor het afslaan konden we vooraf de handen al schudden en gaan we er een lekker rondje van maken. Dat hebben we geweten, een lekker rondje was het zeker alleen liet ons spel ons wel in de steek. Gelukkig waren er genoeg andere deelnemers die er wel een mooie ronde van hebben kunnen maken. Dagwinnaars gefeliciteerd!!

Neary hole 5: Marjan Meibos
Neary hole 7: Arjen Miedema
Dagwinnaar: Johan van Dijk (20 punten)

Zoals eerder vermeld konden Jeroen en ik elkaar de hand al schudden. Voor de derde plaats was het nog wel even spannend. Ondanks het spel heeft Jelle zijn derde plaats toch mogen behouden.

Einduitslag Meester Miedema competitie:
Plaats 3: Jelle Russchen (212 punten)
Plaats 2: Jeroen Moesman (227 punten)
Plaats 1: Onder getekende (235 punten)

Ik kijk terug op een mooie competitie waarin ik een aantal goede rondes heb kunnen lopen. Ondanks het niet altijd goede weer was er iedere wedstrijd toch een groot deelnemers veld. Dit is een groot compliment waard! Laten we hopen dat we allen een goede basis hebben kunnen leggen voor de komende maanden.

Ik wil graag Arjen Miedema bedanken voor het sponseren van weer een fantastische Wintercompetitie.

Ruben en personeel van bar Mulligan bedanken voor de goed georganiseerde Horeca.

Uiteraard de wedstrijd commissie voor de geweldige organisatie omtrent de wedstrijden.

Dan wil ik als laatst een ieder bedanken die de afgelopen maanden heeft meegespeeld en heel veel succes en (golf)plezier wensen aankomende zomer.

Jorn Palstra