Mulligan Masters 25-05-2023

Meedoen!

Op vrijdag 25 mei werd de eerste Mulligan Masters gehouden en ik kan iedereen met een handicap van 28 tot 55 aanraden om mee te doen. Organisatie is in handen van Jelle Russchen en Rijnier Nanninga waarbij Ruben de sponsor is van deze wedstrijden.

Lor:

In dit soort wedstrijdverslagen is het gebruikelijk dat de schrijver de lezer meeneemt in zijn ronde over de baan, maar ik kan mij voorstellen dat het niemand een lor interesseert hoeveel slagen ik gemaakt heb op hole 3 of hole 9. Dus dat zal ik u besparen. Kort gezegd: Het liep lekker en de clubs en ballen werkten mee.

Bedanken.

Ik wil de andere 26 deelnemers bedanken voor het feit dat ze slechter gespeeld hebben dan ik.
Diepe buiging. Ilona Zwanenburg speelde ook weer erg goed en werd dus tweede met 20 punten. Edwin Schokker verbeterde nog mijn “third neary” (in drie slagen het dichtst bij de pin op hole 3) en Gerard Bouma had de “neary” op hole 7. Vermeldenswaardig is nog wel het doorzettingsvermogen van Leny Wijnand: zij kreeg de aanmoedigingsprijs uitgereikt door Ruben.

Punten.

Sommige spelers die weinig punten behaald hadden konden dat alsnog doen met de door Ruben gebakken pizza-punten. Het was gezellig nazitten met een wijntje of een biertje in de avondzon. Voor iedereen was het een zeer geslaagde start van de Mulligan Masters. Met vriendelijke groet en tot de volgende keer, waarbij ik iedereen aanmoedig om mee te doen,

Oes Heemstra.