Rabbitwedstrijd 03-06-2023: EEN HOLE IN ONE!

Afgelopen zaterdag is weer de maandelijks Windfjord Rabbit Competitie gespeeld. De weergoden waren ons goed gezind, een prachtig zonnetje, een lekkere temperatuur en de baan lag er geweldig bij.

Deze keer 24 deelnemers die de strijd met elkaar zijn aangegaan onder begeleiding van de mentoren, en het moet gezegd worden, zij staan toch maar weer iedere keer klaar om ons als beginnende spelers de regels van het spelletje bij te brengen, super. Onze flight bestond uit Sonja, Bert, Koert onder begeleiding van mentor Rob. Met zijn allen echt een leuk rondje gelopen.

De opvallendste binnenkomst was die van Joanne Daams, een glimlach van oor tot oor, trotse flight genoten en een trotse mentor, EEN HOLE IN ONE op hole 5, tevens een eagle en uiteraard een extra attentie van de sponsor voor deze prachtige prestatie.

Onder begeleiding van Maaike en Jelle werden ook de prijzen weer verdeeld:

• De Longest bij de dames ging naar Petra Schaap en bij de heren naar Edwin Schokker.
  • De 3e prijs werd gewonnen door Bert Pfijffers met 23 punten
  • De 2e prijs ging naar Jacco Schippers met 24 punten
  • De 1e prijs en de Neary gingen naar ondergetekende, ook met 24 punten, super trots!

Graag wil ik via deze weg nogmaals de sponsor WINDFJORD, de organisatoren en de mentoren bedanken voor het mogelijk maken van deze competitie.

Tot ziens op de volgende Rabbit wedstrijd op 1 juli aanstaande.

Koert Sloot