Slagerij Bigmanswedstrijd 19-08-2022

Vrijdag 19 augustus werd alweer de vijfde Bigmans wedstrijd georganiseerd, plezierig begeleid door Jelle Russchen en Karin Kool. Vanaf 17.00 uur starten de eerste flights. Ane de Boer, Hans de Noord en Meinard Fransen mochten vanaf 17.26 starten. De start was veelbelovend want de eerste par werd reeds op hole 1 behaald.

Nadat hole 9 met een bogey werd afgerond, gingen wij naar Mulligan. Daar werd een schaaltje met smakelijk vlees en kaas aangeboden door Bigmans. Daarbij dronken wij een lekker glaasje bier. Vervolgens de heerlijke bitterballen aangeboden door Ane de Boer. Wij zaten goedgemutst aan een tafeltje met drie zeer sportieve dames op de laatste flight te wachten.

Daarna volgde de uitslag: een neary op 7 door Bert de Jager (aankomend talent), een threary op 3 door Mark Huffels (adel verplicht) en een birdie op 1 door Jan de Boer (de routinier). De derde prijs gingen naar Hans Boekhoven (alias ‘de doorzetter’) en Mirjam Nieuwenhuijsen (wederom een aanstormend talent) met ieder 21 punten. De tweede prijs, wederom naar Bert de Jager met 22 punten en zelf mocht ik de eerste prijs in ontvangst nemen.

Diverse winnaars kregen mooie vleesprijzen, aangeboden door slagerij Bigmans. Wij kunnen terugkijken op een gezellige en sportieve golfwedstrijd!

Meinard Fransen