VLM Open 2023

Wat leuk bedacht door de organisatie: een regenboog wedstrijd op deze mooie zonnige zaterdag. Gelukkig heb ik Mark als steun want die is bij de uitleg geweest, weet waar we starten en heeft de kaart. Daarnaast zijn we ook nog in het goede gezelschap van Karin en Sint.
We lopen naar hole 4 en we praten wat bij, ik geef ook aan dat ik een beetje slecht voorbereid ben, een maand vakantie en 2 x rondje gelopen met Rob in Frankrijk. Ik heb me vrijdagavond ook nog gewaagd aan een les kickboksen.

Op hole 4 starten van oranje is echt anders. Mark legt de bal voor de green, ik chip vlakbij de hole zodat Mark de birdie maakt. Eigenlijk gaat het fantastisch…..en daar waar ik dan een slechte afslag heb, giga afzwaaier naar rechts, maakt Mark het wel weer goed. Mark kan de spanning er ook heel goed inhouden door het balletje bij hole 1 op het randje te putten waar die dan 5 seconden blijft liggen en dan er in valt. Zo komen we in ronde 1 tot 24 punten! Dan ruilen we partner en mag ik met Sint ronde 2 doen.

Deze ronde starten we ook prima en nemen we bij het broodje (hamburger voor de heren, sla voor de dames, jajaj) en lekkere gin tonic en vergapen we ons nogmaals aan de mooie horloges.
Het drankje heeft geen negatieve invloed het gaat echt super! Sint slaat op 9 de afslag geweldig mooi op de green en ik put net langs de hole maar die maakt Sint dus af voor de birdie.
Ronde 2 lopen Sint en ik ook 24 punten!

En wie nu denkt dat Karin geen rol speelde in deze goede rondes heeft het mis. De mooie ballen die ze sloeg, de complimenten die ze gaf en de gezelligheid hebben echt het beste naar boven gebracht. We waren overigens collectief heel slecht in de spelletjes maar genoten wel van de koeken met een hard randje zachte vulling en nootje. Wat heeft een mens eigenlijk weinig nodig om gelukkig te zijn. Maar dan blijk ik met 48 punten toch echt de winnaar van de fantastische hoofdprijs! De champagne wordt door sabreren geopend, had ik nog nooit meegemaakt, het smaakt ons alle vier heel goed.

Natuurlijk is het alleen mogelijk om zo’n heerlijke dag te hebben door de sponsoren, de organisatie, de catering en de leden van de club. Alle dank daarvoor. Ik hoop echt dat iedereen net zo genoten heeft van deze VLM als ik! Overigens zal het prachtige horloge om Rob zijn pols te bewonderen zijn.

Trijn Geverink